onsdag 7 november 2012

Idag kommer det möbler från Ikea. Detta skåp tex. Och en massa annat. Gud vad roligt det ska bli.I morse vaknade vi halv 8 hjälp!men vi hann vilken tur. Tack chefen för att du ringde och väckte oss. Men tyvärr så kunde jag inte hjälpa dig. Så eftersom jag blir hemma idag så blir det städning. Och så kommer 6 personer hit och ska handla av mig det som jag sålt på Fb. Min dotter Madde ringde och talade om att hon och Niclas kommer. Och så kommer min son Robert upp och hans flickvän upp också Gud så trevligt vi ska ha det. Nyårs veckan. Nu är det bara det där med semestern. Håll tummarna nu åt mig. I Norge i jövik så är det 18 minus och fullt med snö. Burr.undra om det kommer       Hit? Nä nu ska jag sätta igång kram på er och ha en toppen dag / Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar