söndag 21 oktober 2012

Regn och rusk.

Igår gick vi upp tidigt för att åka till tråkiga staden Malung. För där är grabbarna på cup. När dom hade spelat första matchen på morgonen så gick jag och några tjejer på stan för att shoppa lite. Men hallå vilken skit stad inga affärer en sko affär som var helt ok. Köpte ullstrumpor till mig för jag vart så kall om fötterna i ishallen. Sen gick vi vidare. Ja antingen var det stängt eller så hade butikerna stängt igen för gott och regnade för fullt. Hittade ett fik som såg så mysigt ut men där hade dom semester stängt åhhhh. Ja vi plaskade vidare och hittade ett fik/Resturang. Där vi satt en stund det vart både fika och lunch där. Sen åkte vi vidare till en butik som några av dom andra hockey föräldrar  sa att det var bra. Och där handlade jag. Stor segelbåt i trä, jätte gosig filt m.m. Visar bild sen. Sen vart det nästa match. Emil spelade inte den matchen. Han har nog brutit lillfingern. Han gjorde en räddning i fredags. Där han gjorde sitt bästa match. Sen har killarna klagat på buksmärta och halsont och Emil har haft ont i fingret och halsen. Så i eftermiddag när han kommer hem så blir det att få åka till akuten där jag kommer få sitta hela kvällen. Jaja jag är ju ledig idag på förmiddag. Nu snart ska jag åka och hämta Fia som är hos mormor och morfar. Ja hon fick jag inte hämta i går kväll hon skulle vara kvar hos dom. Hon hade det såååå mysigt. Ha en underbar kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar