måndag 1 oktober 2012

Ny vecka!

Och trött är jag. Sitter här vid köksbordet och äter frukost och ska snart mot jobbet. Hade velat vara ledig och få sova några timmar till. Helgen har vart underbar här hemma med god mat och vin. Och extra jobbet kanske jag skulle ha sagt nej till. Men nu är den över, värsta är att jag har tagit på mig extra pass nästa helg också. Ja ja i morgon är jag ledig. Då måste jag fixa sängen fixa ute städa m.m. Hund!  jag vill också ha en hund alla skaffar hund nu. Min dotter har köpt en som ska hämtas i dag. Kan komma med bild sen. Min dotter som fortfarande bor hos sin pappa dom har också skaffat en. Ja jag vet inte Nu. Jag har inte tid med hund nu. Det får komma sen. Men hund ska jag ha. Jag har en fråga hur gör ni med era Hunter stövlar? Mina ska vara blanka med dom är alldeles gråa Hjälp mig. Inge snyggt. Ha en underbar dag kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar