torsdag 25 oktober 2012

Fy nu har jag fastnat på tradera ..Ja är det någon som vet hur det är Hjälp mig.  Ja då är det torsdag och jag ska i väg och jobba kväll ja hela helgen ska jag jobba. Så min helg blir i morgon för jag ska jobba lördag kväll. Fredags mys blir det i morgon. Härligt. Jag ska försöka röja undan lite innan jag åker iväg. Emil får vara hemma själv efter som han inte känner sig frisk. Igår körde jag en massa bil igen in till läkarn med Emil men då passade jag på att shoppa lite hihi och så fikade  vi på stan. Sen hem en snabbis. Hämtade tjejerna som ska in och dansa då passade jag på att åka till mamma och pappa. Lämnat in mina glasögon så om en vecka så har jag dom. Riktiga ena som kommer sticka ut.....hjälp hihi. Nä nu blir det kaffe sen ska jag sätta igång. Ha en underbar torsdag kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar