fredag 19 oktober 2012

Fredag Jippi

Fredag,fredag Gud så skönt och jag är Ledig i helgen. Men det blir inte sovmorgon i morgon för i morgon bitti ska vi i väg och titta när vår kille spelar hockey match i Malung. Men han åker redan idag för det är hockey cup. Fredag på jobbet är alltid ok man slappnar av lite grann och är mycket gladare, Jag är det. Varje fredag på jobbet så får vi färskt bröd från bageriet. Och det är så mysigt. Mannen åker med Emil och lämnar han i Malung redan i dag, och pappa kommer och hämtar Fia för hon ska sova hos dom, så slipper hon följa med i morgon till iskall ishall. Och vad ska jag göra när jag kommer hem hihi lax har jag gjort till mig till middag, perfekt. Hoppas att det inte regnar så kan jag sticka ut på en Powerwalk. Sen blir det mys i det lugna hihi. Ha en underbar dag kram Sussi.

1 kommentar:

  1. Hej

    Mattan är köpt i webbutiken lilla villa vita och kommer från House Doctor.

    Trevlig helg!
    /Hanna

    SvaraRadera