söndag 2 september 2012

Söndag!

Ja då har man fixat extrapassen också. Men idag och i morgon så är jag ledig. Så nu ska jag dricka kaffe och sen blir det Powerwalk. Sen tänkte jag packa lite. Ja på lördag åker vi. Ja ska städa också. I morgon medans barnen är i skolan ska jag in till staden och shoppa lite. Jag ska väl fixa klart målningen på sängen också. Ja jag tror att jag har målat ca 5 gånger Gud så jobbigt. Men fint blir det. Får man vara deppad? Om man ska tänka på annat en resan. Alla bästa slutar på jobbet och framför allt en som jag tycker om så mycket och vi jobbar så bra tillsammans. Hon har slutat eller tagit tjänstledigt men jag vet att hon kommer inte till baka. Snyft säger jag. Anette vi skal jobba ihop. Ja får jag höra att hon säger upp sig då kommer det inte dröja så byter jag också jobb. Ja vi får träffas ändå. Men det det har funkat så bra ihop på jobb. Det är inte så många kvar och dom nya som har kommit det är inte mycket att hänga i granen. Ja inte alla nu. Och chefen är blind, alla slutar för att det är så jobbigt hos oss. Nä dagop kanske man ska söka till. Jag får ta tag i det sen när jag hör vad Anette gör. Snyft. Nu ska jag tänka på semestern och må bra. Ha en bra dag kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar