onsdag 27 juni 2012

Hej! det var länge sen jag var här kännde jag. Men tiden har gått så fort för annat. Nu är Midsommarn över också och den var så lugn och mysig. Inte alla tider att passa det var perfekt. fin väder hade vi också. regnade lite medans vi åt men det gjorde inget för vi satt ju under tak. Dagen efter så åkte vi på husvisning. Ja jag letar efter sommarstuga. Men hellst ska det ligga vid vatten. Och det ska ligga max en halvtimme härifrån. Ja jag jobbar fortfarande men snart så får jag semester. Åh vad jag längtar nu. Hoppas värmen kommer snart. Nu har det vart riktigt skitväder. träningen har vart sådär men jag var ute och joggade i går kväll och nu är jag på väg på en powerwalk Ha en bra dag Kram Sussi.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jag hittade bilder från ert kök på styleroom.se och såg att du hade målat ert vitrinskåp vitt. Jag har ett likadant skåp fast i ek och vill gärna måla det vitt. Så därför tänkte jag höra med dig om du kan berätta hur du gjorde och vilken färg du använde? Blev ju skitsnyggt!
    Har du möjlighet så får du gärna maila svaret: Amandasahlman@gmail.com

    MVH Amanda

    SvaraRadera