onsdag 25 april 2012

Ledig!

Åh nu är jag ledig i 7 dagar så skönt det ska bli. Nu dricker jag kaffe sen är det sax att ta min Powerwalk. Efter det blir det att plocka här hemma för Robert kommer till mamma äntligen. Och på lördag kommer mina föräldrar hit innan dom ska flytta in i sin lägenhet. Flyttgubbarna kommer på söndag. Och då får jag mina saker som jag har beställt på Ikea köpmansdiskar 2 st. Och dom ska jag måla vita. En stor och liten. Jag är så glad att dom är här snart. Mycket tufft av dom att lämna Stockholm och dom är 70 år. Hihi jag måste betyda mycket för dom hihi. Härligt att få börja om. Jag har vart så besvikna på dom. Men det glömmer vi nu. Här är det skitväder och det har det vart i några dagar nu blääää. Jag vill ha sol och värme så att man känner det i hela kroppen. Jag har inte ens planterat några blommor ute Har ni? I dag har jag ett paket att hämta ut nya fotboll skor till grabben och nya löpare byxor till mig och en keps. Får väl ta ett löpare pass i morgon. Nä nu har jag druckigt upp mitt kaffe så nu är det dag ha en bra dag mina blogg vänner kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar