tisdag 28 februari 2012

Så mycket skratt och tårar av glädje. Tack!

Åh nu har min dotter och hennes kille kommit. Vi hade ja vi hade kan man säga julafton hihi. GUD så mycket paket. Jag ska visa sen vad barnen fick och vad dom fick av mig. Nu har jag visat vad jag har fått. Och jag är en mycket nöjd Mor/svärmor hihi. Tack SNÄLLA, SNÄLLA Madde och Niclas för alla fina presenter. Puss på er. Nu ska jag in i duschen för jag ska på anställnings intervju. Ja jag kan berätta mera sen. hihi gud så nervös jag är. Här hemma har vi skrivigt en lista på allt vad vi ska göra. Ja det är så mycket vi vill så det är väl lika bra så är det bara att bocka av sen hihi. Som tex. slalom, längd jag och Madde så vi kan skratta lite hihi, Åka skoter, bio, fika.baka för Madde vill ha bullar hem till Norge, Basta ska vi i våran bastu. Bowla ja massor ska det bli. Ja nu ska jag sätta i gång Kram. Så glad jag är det här behövde jag Madde hihi kramis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar