måndag 2 januari 2012

Godmorgon nu har jag vart hos doktorn med min son. Kollat upp ögat. Och i dag är jag hemma för han har fått feber också typiskt när man ska i väg på cup på söndag. Jo detta hände på nyårsafton. Jag var så trött efter jobbet så jag åkte hem för att sova. Men det kunde jag inte riktigt, sen kom 12 slaget, sen ringde familjen och ville att jag skulle hämta dom för Emil har gjort illa sig i ögat, Och han har fått brännskada runt om ögat och ögonfransarna brände han. Men tur var det att han klarade hinnan. ja sen försökte jag somna efter detta....Nix. Och sen ringde klockan 5.20 Fasiken vad den natten gick fort och inge sömn. I dag är jag hemma och vabbar. Och nu dricker jag kaffe och snart ska riva ner granen och tomtarna. Ha en bra dag Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar