tisdag 25 oktober 2011

Morgon mys på en tisdag.






När jag hade lämtat Fia till skolan åkte jag hem och åt frukost. Emil sov fortfarande. Han är hemma för han är så snorig. Han sov ända till 10.00 och det var inte i går. På för middag hade vi verkligen slappar dag. Titta på tv och mös när Emil hade vaknat och jag satt och stickade på min pippi tröja. Sen åkte jag faktiskt ner och solade lite, ja jag vet att det är farligt. Sen efter det skulle jag hämta hem Fia men hon skulle till en kompis. Så det vart bara att åka hem. Men jag stack då ut på min powerwalk i en timme. Glasögonen som jag hade bestämt mig för tyckte inte min optiken om. Hon tyckte att dom var dö tråkiga :( Ja ha då får jag väl leta efter nya bågar :(


Jag är ledig i morgon också skönt. Och på torsdag ska jag fixa håret skönt. Ja jag undra om jag ska göra något nytt nääää det blir nog som vanligt men det är inte illa det heller trivs med det hihi. Ljust. Nu ska jag in i duschen ha det så gott kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar