måndag 3 oktober 2011

Höst och super varmt.





Vilken helg:) helt underbart fast jag har jobbat. Jag var ledig i fredags då var jag och Fia ner till marknaden och tittade lite. Jag sparade lite av marknaden till Robert och Rebecka. som tex "Karusellerna" Och på lördagen var dom nere och åkte medan jag var på jobbet. Efter jobbet åkte jag in till mora och köpte en webb kamera så att jag kan se mina barn. Och det gjorde vi med Linnea skit kul. Så nu väntar jag bara så att jag kan göra det med Madde och Niclas och med Robert sen när han är hemma. Ja vi har haft en jätte mysig helg tycker jag. Gubben var ju i Stockholm på solvalla och gjorde av men en massa pengar. så nu ska han få blodpudding resten av månaden hihi. Den här veckan blir jobbig. jag är bara ledig på Onsdag fyyyy. Ska jobba nästa helg också. I går var det riktig höst. Det regnade blåste och löven hade ramlat ner på marken burr. Nä Nu måste jag sätta igång kram på er Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar