torsdag 29 september 2011

En stressad vecka.

Ja veckorna bara rusar i väg och det var länge sen jag var här sist. FY. Föräldrarmöte i skolan och på hockeyn. Jobbar och jobbar extra. hockey träningar, innebandy m.m. Ja så är det. I dag har jag vart en stund i skolan och har precis kommit hem så jag har tänkt att gå ut och måla fönstret på bastun. För i helgen jobbar jag och så kommer Robert hem men sin tjej hit. Så då kan jag ju inte måla eller hur. Då ska vi umgås. Här i helgen är det höst marknad och på söndag är det hockey träning kl 10.00 och en kl 13.00 men det skulle vara mat i mellan. Men då har jag tänkt att storebror ska hjälpa till hihi. I dag kommer Madde hem gud vad jag blir glad ska ringa henne sen. Vi har fått pepparkakor som vi ska sälja från ungdomslaget. ( hockey). 17st. Fick dom i tisdags kväll och nu har jag sålt klart dom. Skönt. Ja det är mycket vad man ska göra för hockeyn. I går på mötet i skolan så ville dom ha hjälp men föräldrar rådet men Nej vart det från mig. Börjar känna att det är för mycket nu. Jag håller ju på med festen som vi ska den 18nov också med jobbet. Och i morgon ska jag besikta bilen gubben åker till Stockholm, till banken och öppna konto till hockeylaget, Och så har tänkt åka med barnen till badhuset och sen kommer Robban. Bara jag inte somnar tidigt nu som jag har gjort hela veckan nu när jag får så fint besök. Ha en underbar helg Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar