onsdag 31 augusti 2011

Ursäkta! Gud så jobbigt vaknar och är på sådant skit humör varför blääää vad jobbigt. kommer inte i gång med någonting sitter och beställer på hm och så går det inte att få varorna. gubben är grinig för han är nervös för mötet som ska bli i kväll ( som jag inte säger vad det är) och att det inte går fortare att fixa med bastun. skit på jobbet. Ja men jag då som har så mycket att fixa så att jag spricker. och så är man orolig inför alla neddragningar inom Landstinget. Har man jobb eller får en annan också gå:( vi har en chef som inte säger någonting till oss. Men det värkar som alla sticker till Norge är det dit en annan också ska eller. Måste fixa ett legg bara. alla mina godingar från jobbet bara sticker. hjälp jag då vad ska jag göra jag har ju små barn så det är inte bara att dra heller. ååååååå skit säger jag. Näää nu går jag och tvättar fönstrena så får jag se om jag blir på bättre humör:( Men jag hoppas att ni inte är griniga hihi Kram på er Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar