fredag 29 juli 2011

Oj vad varmt det var i går och inge luft på jobbet. Så efter jobbet åkte jag in till stan och hittade en klänning som var på rea. Gick där med mina höga träskor och kände att det gjorde ont i fötterna. Japp blåsor på tårna AJ. Hem började med maten direkt. Grillade ytterfläskfile och sallad mums tänkte ta ett glas vin men då hade jag inte kunnat köra bil. Så vinet sket jag i. Efter maten så råkade jag slockna medans mannen spelade lite musik. Men sen tog jag barnen och åkte och tog ett kvälls dopp och solen sken. Det var såååå mysigt. Och när jag kom hem så gick jag ut på en powerwalk :) sen vart det dusch och mys i soffan. Jag är jätte nöjd med kvällen. Hoppas bara värmen håller i sig nu fast man har börjat jobba. I dag blir det badstranden om värmen håller i sig. Men först blir det min powerwalk. Sen hade jag tänkt att packa för i morgon åker jag ner till min syster som fyller år. Ha en underbar dag kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar