tisdag 19 juli 2011

Japp sista dagen sen i morgon blir det jobb. Men lite kul ska det bli att få träffa alla. Nu har jag druckit upp mitt kaffe så nu ska jag ut på min powerwalk för i går vart det inget. Typ regn hela dagen. Pratade med min dotter i går Madde är så avis på henne hon och hennes kille har köpt en systen kamera....Jag vill också ha en. Sen ringde hon lite senare hon ville ge hennes present till mig för man kunde bara få den inom Sverige självklart man fick välja slags mat som tex Lax, Ost ,lamm, olika kötter ja hur mycket som helst. Så vi tog En risrökt Renstek Tack Madde. Så det kommer hit till dörren nästa vecka Spännande. Japp i dag blir det mera målning. Sen blir det att fixa trallen på framsidan, vi var och köpte virke i går. Kanske i kväll ska jag på ljusparty det var halva priset på det. Man kanske ska passa på. Nej nu ska jag ut på min Pw Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar