onsdag 27 juli 2011

I dag har jag vart ledig och solen och värmen har vart här, såå skönt. Var hos tandläkaren för en kontroll för visdomstanden allt såg bra ut och så tog han bort dom sista stygnen. Sen när jag kom hem så drog jag och ungarna och badade kunde till och med njuta av solen. Det har vart mörka mål på himlen hela dagen men solen har vart här i alla fall TUR säger jag. Sen på kvällen tog mannen med barnen på fiske tur. Och jag var bara hemma själv. Så snart blir det dusch och lite mys i soffan innan jag ska lägga mig. För jag ska upp 5.20 för jobb. Men sen är jag ledig. Men det ser inte så lovande ut med vädret dit jag ska, Stockholm 18 grader och regn. Och min syster ska ha sin fest ute. Synd. Men vi hoppas vädergubbarna har fel. Så regnstället får kanske följa med hihi. Ha en bra kväll Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar