tisdag 24 maj 2011

Ny Frissad




Var och fixade till håret i går. Färg & klipp. Så låckade hon mitt hår fint va?
Ja jag var fin till det blev en powerwalk. För då satt jag upp håret i en tofs Jag skulle inte ut på det för jag var och styrketränade på morgonen. Men men kroppen ville då var det bara ut.

Snart ska jag ut på en powerwalk igen fast vädret ser inte så roligt ut. Det är nog regn på gång. eller så kan jag gå ner mot gymmet eller så ska jag bara städa. Måste fixa min klänning också. För snart blir det Lördag. Bröllopet. I går var vi och fixade kostymen till gubben. Så nu är han klar. Va så enkelt. Vi har ju så mycket vi vill ju vara fina över allt tex. underkläder,naglarna, tå naglarna, håret så vill vi har snygga smycken ja det är allt. Det är skillnad det. Nä nu ska jag sätta igång ha en bra dag kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar