måndag 2 maj 2011

Gud vilken dag....Jobb till 15.00, sen in en snabbis till Lindex köpte en väska och smink, sen hem hämta barn packa väska till fotbollen sen körde dom till olika platser, sen fika hos en kompis och gratta henne till nya jobbet....Fast det är ju skit tråkigt att hon ska sluta hos oss. Sen hämta barnen på olika platser och dom slutar samtidigt ojojoj. Sen lämnade dom hemma. Backade och körde i väg och handlade och hämtade ut ett Hm. paket. Hem fixade kvälls fika till barnen. och jag slängde i mig fil och flingor. Sen slängde ungarna i sängen och det var sent 21.15 ojojoj. Och dom hamnade i min säng. OJDA. Sen packade i skolväskan med bad kläder till Fia för hon har simskola i två veckor super bra tycker jag. Och gympa kläder till Emil. Ja och nu är jag så trött så nu blir det inge mer för mig Natti Natti. Kram Sussi. Visar bild på väska i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar