måndag 18 april 2011

Underbart!


Morse drog jag upp till Sälen till min dotter. Skulle hjälpa henne med att ta hem hennes och pojk vännens kläder och saker till mig. Stannade där hos henne i några timmar. Madde bjöd mig på lunch fika. Det har vart jätte mysigt. Skrattat så att tårarna har sprutat. Så att jag kände mig alldeles slut när jag åkte hem. Men Tack min älskade dotter för en underbar dag med dig. Synd att din Nicklas var upptagen. Men vi får ta det en annan dag. Tiden hihi. Oj saknar dig jätte mycket redan puuuuuus. Du gillar säkert inte bilden men jag gillar den puss. Har mera bilder sen på Sälen. Men lägger in det i morgon.

När jag kom hem på kvällskvisten från sälen så var jag jätte duktig och stack ut på en joggning runda. Så nu snart ska jag hoppa i säng Godnatt. Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar