måndag 28 mars 2011

Stockholm!

Mot Stockholm i fredags. Alla var på spänd. Lekar och kul på bussen. Alla var så glada. Käckade in och var på rummet en stund. Sen vidare mot cupen. OJ oj vad det var kallt. Sådana kläder hade jag inte med mig. Men tur var det att jag fick låna varma kläder. Första matchen på fredagen förlorade dom. Säkert trötta. Sen lämnade jag dom och åkte ut till min väninna Och hade det jätte mysigt med god mat och vin. Men trött var jag som attan. Upp tidigt fixade mitt hår sen åkte vi ut till cupen. Nej förlorade igen. Alla var griniga. Oj vad jobbigt. Men det var mysigt i alla fall. Alla runt om kring var så glada och trevliga. Jag och Anneli vi åkte på loppis och hittade lite fynd. Sen var det att packa ihop och åkte ut till ishallen igen där det skulle vara två matcher efter varandra. Oj spännande. Hoppas hoppas. Vi tjoade sjöng och hejade hela tiden. Så att det hördes ända ut. JIPPI dom vann, dom två matcherna gud vad kul och vad alla killarna vart glada. Ja ledarna också. Ja alla vi vart glada och det vart så bra stämning på bussen också. Vi kom hem så där vid 1 på natten. På söndagen var vi så fruktansvärt sega. Tror att vi låg på soffan hela dagen. Värsta bakisen kändes det, fast inte huvudvärk hihi. Ja nu är hockeyn slut så nu blir det träning i mora ett tag. Så dit ska jag med Emil. Ha det så bra Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar