tisdag 29 mars 2011

Godmorgon! Här SNÖAR det för fullt blääää inge mera snö. Nej nu vill jag ha vår. ja inte blev man glad av detta. Och öronvärk har jag fortfarande. Nej nu blir det kaffe. Ja jag har beställt jätte fina kuddar från ellos och lampor. Passade på när det är rabatter 50% tog jag på en dyr lampa. I morgon ska jag jobba extra 14-21,45 men få se så att jag inte har öronvärk. Ja som vanligt hade jag tänkt att jogga i dag. Men Hallå är det någon som jävlas med mig???? snöstorm,storm varje gång jag ska ut. Fast har man öronvärk så ska man inte ut på joggning eller hur. Det blir mössa och en promenad i stället. OJ Madde ringde och gjorde mig glad alldeles nyss. Hon kommer och hälsar på i tre dagar. På måndag kommer hon JIPPI. Och nästa fredag åker vi till våra vänner i Stockholm. Gud vad roligt. Nää nu ska jag sätta i gång med städning. Vart på bättre humör nu. Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar