tisdag 25 januari 2011

Badrumstema.







Ja i dag är det badrumstema från fabriken.
Så jag visar vårt badrum eller duschrum, för ett badkar har vi inte. Det här rummet var alldeles för litet.
Men om vi skulle köpa ett nytt hus eller bygga ut då blir det ett badkar. Jag älskar och bada. Men det blir mera badhuset för oss i alla fall.
och det gillar ungarna och det är ganska skönt att bubbla och simma. Nu är ungarna så stora så att man kan lämna dom. Ja nu har helgen gott och jag har jobbat hela helgen. Så i dag är jag ledig så jag ska in och titta lite i affärerna på lite nytt få se om jag kommer hem med något hihi.
På torsdag kommer Robert som ska hämta sin flickvän på Arlanda så han stannar och sover här en natt. Hon har vart ute och rest i flera månader.
Och så kommer Linnea, hoppas utan sjukdomar eftersom hennes lillebror är sjuk. Har inte tid,lust eller råd att stanna hemma och vabba.
Och hon stannar över helgen :) Nu låter det som jag inte vill ha upp henne men så är det inte. det är klart att jag vill ha upp henne. Helst för alltid. I alla fall tills hon blir 20 hihi.
Och jag som har tagit extra pass till helgen det är väl typiskt eller hur. Ska jobba kväll både lördag och söndag.
Ja men jag hoppas att hon kommer upp på sportlovet så vi får umgås.
Sitter här och är klar ska bara dricka upp mitt kaffe sen ska jag in till sjukgymnastiken med min rygg, sen hälsar jag på tjejerna på jobbet. efter det ska jag hälsa på Marianne hon ville att jag ska hjälpa henne att måla hennes vitrinskåp. Men det är väl inga problem hihi. ja men ni får ha det så bra i dag mina vänner kanske tittar förbi i kväll Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar