torsdag 28 oktober 2010

Godkväll här sitter jag och tittar in till er. Ska snart sätta mig i soffan och dricka lite te. Gud vad skönt nu har jag helg, och nästa vecka jobbar jag måndag och tisdag sen är jag ledig resten av veckan och då har jag alla barnen här utom Robert men han pluggar förfullt. Men jag är så glad för hans skull han har träffat en tjej, sötis. I dag har det vart en spännande dag på jobbet. Efter jobbet åkte jag och handlade halloween kläder till barnen som ska på disco i morgon kväll i skolan. Och jag ska på home party och dricka vin hos en väninna så gubben min får hämta Linnea på tåget vid halv tio. så i morgon så blir det mycket att göra
Städa, träna, fixa ute som jag inte har hunnit med (granris)och Ljuslyktor. måste passa på när det är pluss grader ute. Ja jag har tvättat bilen i kväll ute men det tror jag att det blir det inge mer av. så nu blir det soffan Kram sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar